ایران صاحب بزرگ‌ترین ناوگان بالگردی جنوب غرب آسیاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) گفت: این دانشگاه همواره در تأمین نیروی انسانی مؤمن، کارآمد و مبتکر نزاجا مطرح بوده و به دانش‌آموختگان هوانیروزی آموزش می‌دهد که بزرگ‌ترین ناوگان بالگردی جنوب غرب آسیا را در اختیار دارد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، صبح امروز مراسم فارغ‌التحصیلی ۱۲۰ نفر از خلبانان هوانیروز نزاجا با حضور امیر سرتیپ "احمد رضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر سرتیپ "محمدرضا فولادی" فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.
 
امیر فولادی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز جمع دیگری از دانش‌آموختگان کارآمد برای دریافت نشان خلبانی در محضر فرمانده نیروی زمینی حضور یافته‌اند که این را می‌توان تجلی عاشقان ره‌یافته به مکتب سعادت عنوان کرد.
 
وی افزود: دانش‌آموختگان هوانیروز مرزبانان شرف و استقلال این کشور هستند؛ آنان به خوبی به رسالت خطیر خویش واقف و از این موضوع آگاهند که زمانی می‌توانند از کشور در برابر تهدیدات دفاع کنند که از لحاظ معنوی، علمی و اخلاقی خودساخته و به ارزش‌های اساسی دوران دفاع مقدس از جمله جهادمحوری، تکلیف‌مداری و ولایت‌مداری پای‌بند باشند.
 
امیر فولادی با بیان این‌که دانشگاه امام علی(ع) همواره خاستگاه ارتش و به عنوان محل تجمع جنبه‌های علمی، قداست و سربازی مطرح بوده است، افزود: این دانشگاه با قدمت ۹۰ ساله و پیشینه افتخارآمیز و بهره‌گیری از تجارب نیروی متخصص توانمند همواره در تأمین نیروی انسانی مؤمن، کارآمد و مبتکر نزاجا مطرح بوده و و به دانش‌آموختگان هوانیروزی آموزش می‌دهد که بزرگ‌ترین ناوگان بالگردی جنوب غرب آسیا را در اختیار دارد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا